lauantai 9. tammikuuta 2010

Pepeperjantai

Mukavia loma päiviä vietellyt nukkuen ja coffee prince draamaa katellen, Yuinkin tapasin kun hän on japanissa käymässä!!no eilen pitkästä aikaa bilettämässä, sain kaksi uutta ihunaa kaveria haluan tavata heirät pian uudestaan! izakaya, atom clubeilua, sushi ravintola aamu yöllä ja sieltä karaokeen
opiskelu jäänyt vähäiselle ja ale shoppailua en ole raaskinut harrastaa. neljän päivän pääst takas kouluun, voisin kyl jatkaa loputomiin lomailua. Ah i love holidays.

1 kommentti:

  1. Heiii! Sun blogi on tosi hauska :) Mäki pidän blogii mut oon vast muuttanu Tokion 2 viikkoo sit ja oon viel aika pihal..;P Opiskelen japanii tääl ja asun yksin asunnos Itabashi-ku'ssa. 3 viikon pääst mun kämppään muuttaa kyl yks mun vanha kaveri Suomest :) Haluisin tutustuu johonki suomalaisiin tääl, tai no en vältteest just suomalaisiin mut joihinki kenen kaa mennä bilettää ja silleen, ku mul on vaa pari yksittäist japskikaverii tääl :) Ja mun luokkalaiset on taas vähän, ei niin biletys-ihmisiä ;D Katoin vaa sun blogii ja näytti et oot jo kotiutunu tänne tosi hyvin.. kuinka kauan oot ollu tääl? Mun nimi on muuten Sari :) Ois kiva jos vaik mailaisit tai kirjottaisit mun blogiin tai emt voiks tän kaut lähettää jtn viestei..;D Mun maili on ellila89@hotmail.com (anteeks, tiiän tää kuulostaa tosi randomilt..!! ;D) Mut, aattelin et ois kiva jos voisit kertoo mulle elämäst tääl ja silleen..;P varmaa tiiät et aluks tääl on vähän vaikeet...;P ps. sun vaatteet on ihanii! :)

    VastaaPoista